20.04.2020-24.04.2020 | ||||||||
Прадмет | Кол-ць
гадзін |
Матэрыял | ||||||
Нямецкая мова
(базавы ўзровень) |
1 | Пр. 5 (е, g), с. 180 (вусна)
Пр. 5 (h, і), с. 180-181 (пісьмова) |
||||||
1 | Пр. 6 (b, с), с. 181-182 (вусна)
Пр. 7 (a), с. 182 (пісьмова) |
|||||||
1 | Пр. 7 (b), с. 183 (вусна)
Пр. 7, 9, с. 210-211 (пісьмова) |
|||||||
Нямецкая мова
(павышаны ўзровень) |
1 | Пр. 5 (с), с. 179 (пісьмова)
Паўтарыць словы на с. 214-215 |
||||||
1 | Пр. 7 (с), с. 184 (пісьмова)
Пр. 1, с. 39-40 (пісьмова ў РС) |
|||||||
Фізіка | 1 | §32.Крыніца святла (вусна)
§33.Скорасць святла.Прамалінейнасць распаўсюджвання святла(вусна) |
||||||
2 | §34.Адбіццё святла (вусна). Прак.22 №1(пісьмова)
§35.Люстры. Відарыс у плоскім люстры (вусна) |
|||||||
Інфарматыка | 1 | §21.1-21.2.Стварэнне і фармаціраванне спісаў. Калонкі ў тэкставым дакуменце (вусна) | ||||||
Руская мова | 1 | Пунктуация в предложениях , имеющих оборот с как.
Параграф 38 , упр.346. |
||||||
2 | Обособленные члены предложения со значением уточнения и пояснения. Параграф39, упр.360. | |||||||
Руская літаратура | Ю.П.Казаков «Голубое и зелёное» | |||||||
Матэматыка | 1 | Тэма: Сістэмы і сукупнасці квадратных няроўнасцей.
Заданні ў класе: § 16 (разглядзець прыклады на с.192 -193), № 3.200 (в,г), 3.201, 3.213 (в,г) Д/з § 16, с. 192-193, № 3.218 (б), 3. 228 (б) |
||||||
2 | Тэма: Сістэмы і сукупнасці квадратных няроўнасцей
Заданні ў класе: § 16 (разглядзець прыклады на с.193 -194), № 3.202 (г), 3.204 (а), 3.206 (а) Д/з § 16, с. 193-194, № 3.220 (а), 3.223 (б) |
|||||||
3 | Тэма: Сістэмы і сукупнасці квадратных няроўнасцей
Заданні ў класе: § 16 (разглядзець прыклады на с.192 -194), № 3.209(а,б), 3.212 (а), 3.213 (а), Д/з: § 16, № 3.226, 3.230 (а) |
|||||||
4 | Тэма: Уласцівасці плошчаў падобных трохвугольнікаў.
Заданні ў класе: гл.3, § 23 (прачытать параграф на с.139-140, вывучыць тэарэму) Праглядзець рашэнні задач 1,2; № 326, №330, №333 (усе задачы з афармленнем) Д/з: гл.3, § 23(вывучыць тэарэму), №327 |
|||||||
5 | Тэма: Уласцівасці плошчаў падобных трохвугольнікаў
Заданні ў класе: гл.3, § 23, №334(б), №335(а) Д/з: гл.3, § 23, №334(а) |
|||||||
Гісторыя | 1 | Грамадска=палітычнае становішча Бекларусі ва ўмовах першай расійскай рэвалюцыі.§ 20 | ||||||
2 | Грамадска-палітычнае становішча Беларусі ва ўмовах першай рачсійскай рэвалюцыі. § 21 | |||||||
Беларуская
мова |
1 | Адасобленыя прыдаткі, знакі прыпынку
§48, пр. 337 (вусна), 338, 339, 344 |
||||||
2 | Сказы з адасобленымі дапаўненнямі, іх інтанаванне, знакі прыпынку
§ 49 , пр.346, 347 |
|||||||
Беларуская літаратура | 1 | Янка Купала “Магіла Льва”. Перачытаць біяграфію пісьменніка. Прачытаць тэкст паэмы, прасачыць матывы паводзін герояў. | ||||||
Біялогія | 1 | Тэма: Сістэмы органаў млекакормячых.
1.Запоўніце табліцу ў рабочым сшытку Характарыстыка класа млекакормячыя
2. Складзіце сэнсавыя пары Разцы магутная зброя схоплівання Іклы адкусванне здабычы Карэнныя зубы раздзіранне здабычы дзейнічаюць як жорны забойства здабычы § 52, 53 (пытанні 5,6 с. 197) |
||||||
2 | Тэма: Размнажэнне і развіцце млекакормячых. § 54
1. Складзіце план-канспект. 2. Адкажыце на пытанні. Старонка199 пытанне 5 (даць пісьмовы адказ у сшытак). |
|||||||
Хімія | 1 | Тема: Окислительно-восстановительные реакции.
Составить краткий конспект, выполнить письменно задания: стр.190 зад. 2, 3, 4, 5.
|
||||||
2 | Тема: Окислительно-восстановительные реакции вокруг нас. § 45
Составить краткий план-конспект, выполнить письменно задания: |
|||||||
Геаграфія | 1 | §46. Сацыяльна-эканамічныя рэгіёны Амерыкі. | ||||||
2 | §47.Краіны Паўночнай Амерыкі. ЗША. |