20.04.2020-24.04.2020 | |||||||||||||||||
Прадмет | Кол-ць
гадзін |
Заданне | |||||||||||||||
Грамадазнаўства | 1 | §19. Аблічча сучаснага свету. 1. Разнастайнасць сучаснага свету. 2.Фактары разнастайнасці сучаснага свету. 3.Геапалітыка 4.Геапалітычны статус Рэспублікі Беларусь.
Выканайце міні-праект: Выкарыстоўваючы матэрыялы |
|||||||||||||||
Русский язык (база) | 1 | Пунктуация как система знаков препинания и правил их употребления. Знаки конца предложения.
§24, 25. Выполнить упражнения 234, 235, 236. |
|||||||||||||||
Русский язык (профиль) | 1 | Употребление двоеточия.§28, ознакомление с теорией на с.203. упр 245-устное учебное сообщение. Упр 254 (Анализ содержания и пунктуации.) Подобрать 6 примеров употребления двоеточия в рассказах А.И.Солженицына, В.И Белова |
|||||||||||||||
2 | Употребление тире.
§29, ознакомление с теорией на с.204. Самостоятельная работа по вариантам , упр 246 |
||||||||||||||||
2 | Функции тире. §29 Выписать из проихведений М.И Цветаевой 6 прмеров употребления тире, графически объснить в них пунктуацию. | ||||||||||||||||
Русская литература | 1 | А.И Солженицын “Один день Ивана Денисовича” прочитать повесть. Подумать над вопросами 3-6 на с.276 | |||||||||||||||
Беларуская літаратура | Сучасная беларуская паэзія (М. Башлакоў, М. Пазнякоў, М. Мятліцкі)
А. Савіцкі “Пісьмо ў рай” |
||||||||||||||||
Матэматыка | 4 | 11 клас задания 11 кл решения | |||||||||||||||
Нямецкая мова
(база) |
1 | Пр. 8 (b), с. 229-230 (вусна)
Пр. 8 (с), с. 230 (пісьмова) |
|||||||||||||||
1 | Пр. 6 (b), с. 250-251 (вусна)
Пр. 6 (d), с. 252 (пісьмова) |
||||||||||||||||
1 | Пр. 1 (с), 2 (а), 3 (с), с. 256-258 (вусна)
Пр. 3 (а), с. 257 (пісьмова) |
||||||||||||||||
Нямецкая мова
(профіль) |
1 | Пр. 1 (d), с. 239-242 (вусна)
Пр. 1 (і), с. 243 (пісьмова) |
|||||||||||||||
1 | Пр. 4 (с, d), с. 246-247 (вусна)
Пр. 4 (е), с. 247 (пісьмова) |
||||||||||||||||
1 | Пр. 4 (f ), с. 247-248 (вусна)
Пр. 4 (g), с. 248 (пісьмова) |
||||||||||||||||
1 | Пр. 6 (b), с. 250-251 (вусна)
Пр. 6 (d), с. 252 (пісьмова) |
||||||||||||||||
1 | Пр. 10 (g), с. 237-238 (вусна)
Пр. 10 (h), с. 238 (пісьмова) |
||||||||||||||||
Англійская мова | 1 | c.235, пр.1(b), 4(a,b) вусна, с.237, пр.5(пункт 2)(пісьм.)
ЦТ, зборнік тэстаў 2019, варыянт1-3 |
|||||||||||||||
1 | с.238, пр. 3,4 вусна, с.241, пр.5(b),6(пісьм.)
ЦТ, зборнік тэстаў 2019, варыянт1-3 |
||||||||||||||||
1 | с.241, пр.1(пісьм.) c.242, пр. 2(а)вусна
ЦТ, зборнік тэстаў 2019, варыянт1-3 |
||||||||||||||||
Фізіка | 1 | §34.Лазеры (вусна). Прак.21 №7,8(пісьмова) | |||||||||||||||
2 | §35.Пратонна-нейтронная мадэль будовы ядра атама.Энергія сувязі ядра атама(вусна).Прак.22 №1,2,3 (пісьмова) | ||||||||||||||||
Інфарматыка | 1 | §4Падрыхтоўка відарысаў для Інтэрнэта. Работа ў рэдактары візуальнага вэб-канструявання (вусна) | |||||||||||||||
Астраномія | 1 | §28.Міжзоркавае асяроддзе (вусна)
§29.Зоркавыя сістэмы – галактыкі(вусна) |
|||||||||||||||
Геаграфія | 1 | §25 Мінеральна- рэсурская праблема | |||||||||||||||
Біялогія | 1 | Тэма: Чалавечыя расы, іх паходжанне і адзінства.
§ 41 падручніка. Аформіць табліцу адметных асаблівасцей рас чалавека. Вылучыць фактары эвалюцыі чалавека на сучасным этапе. Скласці тэст з 10 пытанняў, у якіх не меньш 3 варыянтаў адказаў і адным правільным да раздзела 5 падручніка. |
|||||||||||||||
2 | Тэма: Паняцце біясферы. Межы біясферы. §45
1.Скласці канспект у рабочым сшытку: Вызначыць хто і калі ўпершыню ўвёў тэрмін біясфера… Біясфера-гэта.. 2. Вызначыць межы біясферы (с. 197) Запоўніць табліцу (с. 197-200) Біясфера і яе межы.
(пытанне №3 с. 200) |