20.04.2020-24.04.2020 | ||
Прадмет | Кол-ць
гадзін |
Заданне |
Грамадазнаўства |
2 |
паўтарыць § 12. Сацыяльныя нормы і паводзіны асобы. Выканайце міні-праект: «Каляндар сямейных свят». Якія звычаі і народныя традыцыі шануюцца ў вашай сям’і? Якія святы адзначаюцца ў вашай сям’і?
§ 13. Узаемадзеянне асобы і дзяржавы. 1.Дзяржава і яе прыметы. 2. Права ў сістэме сацыяльных нормаў. 3. Грамадзянства як прававая сувязь чалавека з дзяржавай. § 14. Асноўны Закон дзяржавы. 1. Канстытуцыя — Асноўны Закон дзяржавы. 2. Асновы канстытуцыйнага ладу Рэспублікі Беларусь. 3. Структура Канстытуцыі Рэспублікі Беларусь. Выканайце міні-праект: «Першае слова гімна на карце»: складзіце табліцу, у якой будзе адзначана першае слова (першы радок) гімна кожнай дзяржавы Еўропы. Прыклад: Беларусь: «Мы, беларусы…», Польшча: «Яшчэ Польшча не загінула…» і г.д. |
Матэматыка |
1 |
Тэма: Геаметрычная прагрэсія.
Заданні ў класе: §17, азначэнні, усе формулы вывучыць, № 4.174 (а, г), 4.175, 4.177, 4.179 (а, в), 4.181, 4.182, 4.189 Д/з: §17, формулы, № 4.209, 4.213 |
2 |
Тэма: Геаметрычная прагрэсія
Заданні ў класе: §17 № 4.190, 4.193, 4.195, 4.196, 4.197, 4.198, 4.199 Д/з: §17, № 4.218, 4.223, (+№ 4.225) |
|
3 |
Тэма: Формула сумы n першых членаў геаметрычнай прагрэсіі.
Заданні ў класе: §18, формулу вывучыць, прыклады разглядзець, № 4.236, 4.237 (б, в), 4.238, 4.242, 4.243, 4.244, 4.245 Д/з: §18, № 4.261, 4.264 |
|
4 |
Тэма: Знаходжанне даўжыні акружнасці і плошчы круга.
Заданні ў класе: §19 (с. 146-147), формулы, прыклады, № 275, 276, 277 Д/з: §19, № 278,279 |
|
5 |
Тэма: Знаходжанне даўжыні акружнасці і плошчы круга.
Заданні ў класе: §19 (с. 146-147), формулы, прыклады, № 281, 283, 285,286 Д/з: §19 (146-147), № 287,289 (а) |
|
Нямецкая мова |
1 | Пр. 6 (b, с), с. 237 (вусна)
Пр. 7 (а, b), с. 239 (пісьмова) |
1 | Пр. 1 (b, е), с. 239-241 (вусна)
Пр. 2-4 с. 244 (пісьмова) |
|
1 | Пр. 1 (b, с), с. 250-251 (вусна)
Вывучыць словы на с. 283-284 Пр. 2 (b, d), с. 252 (пісьмова) |
|
Фізіка | 1 | §30. Плаванне суднаў. Паветраплаванне.(вусна). Прак.23 №2,4,5 (пісьмова) |
2 | §31.Імпульс цела. Імпульс сістэмы цел (вусна)
§32.Закон захавання імпульсу.Рэактыўны рух(вусна) |
|
Гісторыя | 1 | §15. Кітай |
2 | §16. Індыя | |
Інфарматыка | 1 | §21.Мадэляванне ў задачы росту і спадання (вусна). §22.Мадэляванне ў задачы вызначэння тэмпературных рэжымаў (вусна) |
Руская мова | 1 | Чужая речь и её виды. Прямая и косвенная речь. Параграф 34 , упр.320 |
2 | Предложения с прямой речью и знаки препинания в них. Параграф 35, упр. 326 | |
Руская літаратура | А.П. Платонов« В прекрасном и яростном мире»
Б.Васильев «А зори здесь тихие» |
|
Беларуская літаратура | Лірыка М. Танка
І. Шамякін “Непаўторная вясна”
|
|
Геаграфія | 1 | § 44 Брэсцкая вобласць. План вывучэння: прыродныя рэсурсы, насельніцтва і яго нацыянальны склад, структура прамысловасці і сельскай гаспадаркі, спецыялізацыя гаспадаркі вобласці, буйнейшыя прамысловыя і культурныя цэнтры. |
2 | § 45 Віцебская вобласць (па плану) | |
Біялогія | 1 | §38 Агульны план будовы стрававальнай сістэмы. Страваванне ў ротавай поласці. |
2 | §39 Страваванне ў страўніку і кішэчніку. | |
Хімія | 1 | Тема: Общие химические свойства металлов: взаимодействие с неметаллами. §44
Составьте краткий конспект. Письменно выполните задания в тетради: |
2 | Тема: Общие химические свойства металлов: взаимодействие с водой, водными растворами солей. §45
Составьте краткий конспект. Письменно выполните задания в тетради: |