Канспект урока па нямецкай мове: Meine Familie (Басак І.А., 3 кл.)

Мэты ўрока:

 адукацыйная: фарміраваць и развіваць камунікатыўную кампетэнцыю (паўтарэнне лексікі     па тэме, развіцце дыялагічнага маўлення, развіцце маналагічнага маўлення з апорай на тэкст)

развіваючая: развіваць памяць, мысленне, увагу; развіваць цікавасць да вывучэння замежнай мовы;

выхаваўчая: выхоўваць любоў да родных і блізкіх; развівць навыкі культурных зносін;

Абсталяванне : камп’ютар, індывідуальныя карткі, тэматычныя карткі, красворд і карткі з заданнямі.

Ход уроку:

  1. Арганізацыйны момант (прывітанне і паведамленне мэт уроку)

Wie geht`s heute? Also wir haben viel zu tun:

-Wir lernen über unsere Familie erzählen

-Wir wiederholen alle Wörter zum Thema und auch die Zahlen

-Wir machen Dialoge und andere verschiedene Übungen

-Wir spielen und singen

  1. Фанетычная зарадка (dasABCLied )
  2. Маўленчая размінка а) паутарэнне лексікі па тэме dasSpiel „ErratetdasWort“
  3. b) паўтарэнне лічэбнікаў з дапамогай мячыка

адказы на пытанні: Wie heißt du?                       Wie heißen deine Eltern?

Wie alt bist du?                  usw

Was ist deine Lieblingsfarbe?

Was ist deine Lieblingszahl?

Wo wohnst du?

Wasmachstdugern?

  1. Праверка дамашняга задання (практыкаванне на ужыванне лічэбнікаў)
  2. Асноўная частка ўрока. ( На дошцы крыжаванка, у якую будуць устаўляцца адказы на пытанні)

1.Wie heißt die Farbe?( пытанненарозавайкартке Wie ist deine Familie?)

  1. Wie ist der Himmel? ( Wie heißen deine Eltern? на галубой картке)
  2. Wie ist die Sonne? (Wie heißen deine Geschwister? на жоўтай )
  3. Wie ist die Gurke?(Wie sind deine Eltern? на зяленай)
  4. Wie ist die Apfelsine?( Wie alt sind deine Eltern? на аранжавай)
  5. Wie ist die Tomate? ( Wie heißen deine Großeltern? на краснай картке)
1          
2          
3          
4          
5            
6        
7          
  1. WieistdieLampe? (WowohntdeineFamilie? На белай)

На дошцы таксама размешчаны каляровыя карткі з пытаннямі.

Heute ist eine besondere Stunde. Heute sprechen wir über unsere Familien

Кожны вучань атрымлівае наступную картку:

Meine Familie

Meine Familie ist ________________________.

Meine Mutter heißt _______________________.

Mein Vater heißt_________________________.

Meine Schwester heißt_____________________.

Mein Bruder heißt_________________________.

Meine Eltern sind___________________________.

 

Mein Vater ist _______Jahre alt.

Meine Mutter ________Jahre alt.

Mein Vater _____________________ gern.

Meine Mutter ___________________ gern.

Meine Familie wohnt in _______________________.

 

Kinder, das sind Texte über deine Familien. Jetzt sind alle Texte gleich. Sie haben Lücken. Und diese Lücken muss man ausfüllen. Das Kreuzworträtsel an der Tafel hilft uns. Also, lösen wir das Kreuzworträtsel! Die erste Frage ist: Wie heißt die Farbe? (вучань, які правільна адказаў на пытанне , выхлдзіць да дошкі і запісвае адказ у крыжаванку. Затым ён бярэ картку розавага колеру, чытае пытанне , адказвае на яго і з тым жа пытаннем ён звяртаецца да класа і вучні адказваюць на пытанне. Потым вучні запісваюць свае адказы у картку.

Kinder, nehmt bitte die Kärtchen und schreibt die Antwort auf.

  1. Фізкульмінутка: Eins, zwei, drei, vier

Alle, alletanzenwir! (springen, gehen, laufen)

 

У выніку атрымліваецца невялікае паведамленне пра сям’ю. Жадаючыя вучні зачытваюць свае паведамленні услых. Больш моцныя вучні могуць паспрабаваць паведаміць пра сям’ю без карткі. Таксама настаўнік можа задаць пытанні вучням з мэтай кантролю разумення праслушанага. Wie ist Lenas Familie? Was machen Tanias Eltern gern?

  1. Падвядзенне вынікаў , выстаўленне адзнак. Дамашняе заданне : паведамленне пра сям’ю, можна з малюнкам або фота.

Добавить комментарий

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.